Office 365 predstavuje cloudové riešenie od spoločnosti Microsoft, ktoré ponúka najnovšie infraštruktúrne technológie a nový prístup k platbám za služby. Zákazníci platia len za služby, ktoré naozaj využívajú, čo im umožňuje podnikať s nižšími nákladmi.
- firemný e-mail
- intranet
- úložisko a zdieľanie dokumentov
- zdielané kalendáre
- jednoduchá firemná komunikácia
- náhrada za malý firemný server
S Office 365 viete presne odhadnúť vaše prevádzkové náklady a tak zabezpečiť jednoduchšie a efektívnejšie riadenie vašich finančných prostriedkov – takto ušetrené prostriedky môžete následne investovať do ďalších podnikateľských aktivít. Riešenie Office 365 umožňuje modernizáciu vášho IT okamžite a bez zbytočne drahých investícií. Na prístup k službám stačí len koncové zariadenie (smartphone, tablet, notebook, PC) a pripojenie na internet.
Balík Office 365 vám ponúka všetky funkcie na zabezpečenie chodu vašej firmy prostredníctvom produktov a služieb, ktoré patria k štandardu vo svojom segmente. Obsahuje známe a overené aplikácie z rodiny MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), ako aj nové resp. prepracované služby:
Mailové riešenie Exchange Online na platforme Exchange 2013 s kapacitou schránky 50 GB na užívateľa a najmodernejším zabezpečením pred vírusmi a spamom.
Komunikačnú platformu Skype for Business (predtým Lync Online), ktorá zabezpečuje bezpečnú komunikáciu medzi zamestnancami medzi oddeleniami, geograficky oddelenými pobočkami a dokonca aj komunikáciu s externými partnermi. Komunikácia môže prebiehať pomocou videokonferencií a rýchlych správ.
SharePoint Online slúži na zabezpečenie prístupu k firemným dokumentom z ktoréhokoľvek miesta, môže taktiež slúžiť ako firemný informačný systém zabezpečujúci úložisko dokumentov, oznamov, informácií, rôznych znalostných knižníc a zároveň môže byť podkladovou platformou pre zautomatizovanie základných firemných procesov.
Naši špecialisti majú viacročné praktické skúsenosti s nasadením služieb Office 365 pre malé a stredné firmy. Pre veľké spoločnosti ponúkame nasadenie v tzv. hybridnom scenári, kde riešenie predstavuje vhodné spojenie klasických produktov v režime „on-premise“ (tzn. na vašich vlastných servroch) so službami Office 365. Dôkazom našich skúseností sú nielen referencie, ale aj zisk ocenenia „Najlepšie Office 365 riešenie pre podnik“ v rámci súťaže Microsoft Industry Awards 2013.
5 dôvodov prečo prejsť na Office 365:
- Výrazná úspora nákladov na IT
- Ľahšie zdieľanie dokumentov
- Mobilita a garantovaná dostupnosť 99,9%
- Bezpečnosť dát na výrazne vyššej úrovni
- Pravidelné inovácie bez potreby investovať do vlastnej